Quantron QHM FCEV / FCEV AERO
Nowe standardy w ciężkim transporcie dalekobieżnym
Wodorowo-elektryczny QUANTRON QHM wyznacza nowe standardy w ciężkim transporcie dalekobieżnym: integracja wszystkich komponentów w strukturze ramy (bez kompromisów w zakresie wymiarów i zastosowania dyrektywy ISO dla zestawów naczep) oraz możliwość zastosowania kabin długodystansowych.
Zbiorniki wodoru są w pełni zintegrowane w podwoziu. Dodatkowo, zużycie H2 jest optymalizowane przez specjalnie opracowany inteligentny system zarządzania Q-ENERGY. System ten maksymalizuje efektywność współpracy między e-osią, ogniwem paliwowym, baterią wysokiego napięcia oraz odbiornikami pomocniczymi 24V i HV.
QHM FCEV 44-1000
Maksymalna moc silnika | 420 / 550 kW |
Maksymalny zasięg | 700 km |
Pojemność akumulatora | 120 / 240 kWh |
Pojemność zbiornika H2 | 54 kg |
Moc ładowania (AC / DC) | 70 / 6,6 kW |
Ładowność podwozia | ok. 1900 kg |
Rozstaw osi (minimalny - maksymalny) | 3900 mm |
Pojazd bazowy | MAN TGX i TGS |
QHM FCEV AERO 44-1000
Maksymalna moc silnika | 420 / 550 kW |
Maksymalny zasięg | > 700 km |
Pojemność akumulatora | 240 kWh |
Pojemność zbiornika H2 | 54 kg |
Moc ładowania (AC / DC) | 70 / 6,6 kW |
Ładowność podwozia | ok. 1900 kg |
Rozstaw osi (minimalny - maksymalny) | 3900 mm |
Pojazd bazowy | MAN TGX Z kabiną GX |
QHM FCEV AERO 65-900 / 65-2000 Nordic Version
Maksymalna moc silnika | 420 / 550 kW |
Maksymalny zasięg | 500 / 1400 km |
Pojemność akumulatora | 240 kWh |
Pojemność zbiornika H2 | 48 - 116 kg |
Moc ładowania (AC / DC) | 70 / 6,6 kW |
Ładowność podwozia | ok. 1900 kg |
Rozstaw osi (minimalny - maksymalny) | 3900 mm |
Pojazd bazowy | MAN TGX |
QUANTRON AERO: „inteligentne” drobne zmiany prowadzą do poprawy zasięgu
- około 20% redukcji oporu powietrza
- około 10% poprawy zasięgu
- dzięki niewielkim zmianom
- ekspertyza QUANTRON i aeco.green
- dedykowany język projektowania QUANTRON dla zoptymalizowanego przepływu powietrza i maksymalnej wydajności
Poznaj zalety QHM FCEV
- Ogniwo paliwowe FCmove™-XD 120 kW od wiodącego na świecie eksperta w dziedzinie wodoru, firmy Ballard Power Systems
- Zasięg do 700 km (pojemność zbiornika wodoru 54 kg) lub 1,400 km (pojemność zbiornika wodoru 116 kg)
- Bezkompromisowa integracja wszystkich komponentów w strukturze ramy dla maksymalnej użyteczności w codziennym użytkowaniu (bez „plecaka wodorowego” dla standardowej konfiguracji zgodnie z ISO 1726)
- Zastosowanie wytycznych ISO dla kombinacji ciągników i naczep w celu zapewnienia wymienności naczep i ciągników na poziomie krajowym i międzynarodowym
- Optymalizowane zużycie wodoru dzięki inteligentnemu systemowi zarządzania energią Q-ENERGY
- Kabina dalekobieżna
- Poprawa wizerunku firmy dzięki zrównoważonemu transportowi
- Dotacje państwowe*
QUANTRON INSIDE
Platforma ciężarówki FCEV
Integracja komponentów światowej klasy
- QUANTRON INSIDE: System zarządzania energią dla maksymalnej wydajności i zasięgu
- Ballard Power Systems:
- Ogniwo paliwowe FCmove™-XD o mocy 240 kW (2×120 kW)
- 54 kilogramy zbiornika na wodór na pokładzie
- Pakiet baterii o pojemności 118 kilowatogodzin
- Zasięg do 700 kilometrów przy całkowitej masie ładunku 44 t
- NPROXX (zbiorniki na wodór):
- Gęstość magazynowania grawimetrycznego >7,1%
- Gotowość do testu zderzeniowego UN ECE 95
- Gotowość H70HF, zindustrializowane, globalnie standardowe zbiorniki na wodór o ciśnieniu 70 MPa dla pojazdów ciężarowych z dużym przepływem
QHM FCEV: Q-Retrofit
QUANTRON skupia się na zrównoważonym rozwoju we wszystkich swoich działaniach. Nasz Q-Retrofit w szczególności oszczędza emisję związaną z produkcją nowych pojazdów, ponieważ układ napędowy istniejącego pojazdu jest przekształcany z diesla na rozwiązanie zasilane wodorem – ogromny potencjał dla efektywnej ochrony zasobów i naszego środowiska.
Empower the Future
Dzień po dniu odbieramy i dostarczamy tony wszelkiego rodzaju towarów. Od firmy do firmy, od centrów logistycznych do prywatnych gospodarstw domowych. Ten ruch ostatniej mili rośnie na całym świecie: dlatego tak ważny jest odpowiedni środek transportu.
W QUANTRON tworzymy przyszłość, w której bezemisyjne dostawy na ostatnim odcinku sprawiają, że logistyka miejska jest wydajna, zrównoważona i czysta. Czyniąc to, sprawiamy, że miasta na całym świecie stają się bezemisyjne, cichsze i bardziej przyjazne do życia.
Przyjazny dla środowiska, cichy, niezawodny i bezpieczny – taki jest QLI BEV.
Skontakuj się znami
Chętnie opowiemy więcej o naszych produktach i o strategii „Quantron as a service”. Skontaktuj się z nami bezpośrednio lub wypełnij formularz żeby umówić spotkanie.
Jacek Rogowski
Key Account Manager